- Informavimas – informacijos teikimas asmeniui ir jo artimiesiems apie socialinės globos ir kitas paslaugas globos namuose. Užtikrinamas informacijos apie gyventoją konfidencialumas;
- Konsultavimas – įstaigos specialistai kartu su gyventoju ir/ar jo artimaisiais analizuoja asmens problemas, konsultuoja ir ieško veiksmingų problemos sprendimo būdų;
- Tarpininkavimas ir atstovavimas – suteikiama pagalba gyventojui sprendžiant įvairias asmens problemas, tarpininkaujant tarp asmens ir kitų institucijų. Atstovaujama neveiksniam gyventojui. Tarpininkaujama gyventojui atkuriant ir palaikant ryšius su šeimos nariais, giminaičiais, draugais;
- Buitinės – drabužių, patalynės skalbimas, keitimas bei taisymas. Gyvenamųjų ir bendro naudojimo patalpų tvarkymas ir priežiūra;
- Kasdienio gyvenimo įgūdžių ugdymas ir palaikymas – siekiama atstatyti ir palaikyti kuo didesnį asmens savarankiškumą;
- Darbinių įgūdžių ugdymas – darbo terapija (užimtumas) organizuojama pagal individualius gyventojų poreikius ir savarankiškumo lygį;
- Laisvalaikio organizavimas: valstybinių, religinių, kalendorinių, globos namų tradicinių švenčių šventimas, išvykos, koncertai, stalo žaidimai ir kt.
- Užimtumas planuojamas atsižvelgiant į kiekvieno gyventojo individualius gebėjimus ir norus;
- Pagalba rengiantis, maitinantis, prausiantis ir kt.;
- Asmeninės higienos paslaugų organizavimas;
- Kitos paslaugos reikalingos asmeniui pagal jo savarankiškumo lygį ir poreikius.