KOKYBĖS POLITIKA
Misija – teikti kokybiškas, teisės aktų reikalavimus atitinkančias paslaugas, siekiant integracijos į visuomenę bei asmens savarankiškumo.
Vizija – nuolat tobulėjanti, konkurencinga socialinės globos ir slaugos paslaugas teikianti įstaiga, operatyviai prisitaikanti prie nuolat kintančių veiklos sąlygų bei užtikrinanti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę.
Vertybės:
- asmens orumas,
- socialinė atsakomybė,
- geras mikroklimatas,
- profesionalumas,
- nuolatinis tobulėjimas.
Kokybės tikslai:
- įvertinti Kukarskės globos namų teikiamų paslaugų kokybę, užtikrinant kokybės principų nuolatinį tobulinimą, inovacijų bei naujų technologijų taikymą ir rezultatyvumo didinimą;
- profesionaliai teikti kokybiškas paslaugas, atitinkančias teisės aktus, gyventojų lūkesčius ir poreikius;
- skatinti darbuotojų prisidėjimą prie paslaugų kokybės gerinimo;
- nuolatos kelti darbuotojų kvalifikaciją;
- suteikti tinkamas ir saugias darbo sąlygas;
- užtikrinti ir palaikyti aukštą gyventojų pasitikėjimą įstaiga;
- operatyviai ir efektyviai valdyti neatitiktis bei nepageidaujamus įvykius, numatyti ir valdyti riziką;
- siekti abipusiai naudingo bendradarbiavimo su partneriais;
- racionaliai naudoti turimus išteklius;
- vykdyti socialinės atsakomybės veiklas.